دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 7 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

تکستهای البوم شلیک(انگلیسی)

 

در ادامه مطلب 

http://up.iranblog.com/Files73/c11b215036e245b1be34.jpg



ادامه مطلب ...


دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 7 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

راه مـــــــــــــــــــــن
خواننده: فرزاد فرزين
شاعر: حامد رجبي، مسعود محمدي
آهن گساز: فرزاد فرزين
تنظي مكننده: مهران خليلي
ميكس و مسترينگ: ميلاد فرهودي(استوديو پاپ)

…………………………………………..

 
راه مـــــــــــــــــــــن
تو که همیشه با منی، ما عمریه همسنگریم
بندای پوتینو ببند، باید همین امشب بریم
آتیش م یباره ولی، شاید بشه پرواز کرد
باید همین امشب بریم، این راهو باید باز کرد
باید از این میدون مین، باید از این طوفان گذشت
ما با همیم حتی اگه، امشب یکیمون برنگشت
ما قول دادیم یادته، از قولمون دست برندار
اگه نیومدم رفیق، سنگرمو خالی نذار
سنگرمو خالی نذار، بمونو مردونه بجنگ
ب رای خاکت وطنت، برای این خونه بجنگ
پشت تو هستم مثه کوه، پای تو هستم من یکی
با من بمون با من بخون، خدا یکی وطن یکی
بال در میارم از خوشی، وقت پریدن رسیده
پروانه تو میدون مین بالشو از دست نمیده
تو آسمونم تا ابد، من پامو پس نم یکشم
من با توام حتی اگه، با تو نفس نم یکشم
سنگرمو خالی نذار، بمون و مردونه بجنگ
ب رای خاکت وطنت، برای این خونه بجنگ
پشت تو هستم مثه کوه، پای تو هستم من یکی

با من بمون با من بخون، خدا یکی وطن یکی



دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 7 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

) مجله ی زندگی ایده آل :: ارسال کد POP12 به 20001124 برای انتخاب بهترین خواننده ی سال نود .

2) مجله ی خانواده سبز :: ارسال کد 12 به 20009626 برای انتخاب بهترین خواننده ی پنج سال اخیر پاپ.

3) نظرسنجی سینما 24 :: ارسال کد 23 به شماری 3000024 برای انتخاب بـهترین آلبوم سال های اخیر 



دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:آلبوم دلصدا, فرزادفرزین, :: 11 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

موسیقی ما - بهمن بابازاده : پس از كش و قوس هاي فراوان آلبوم «دلصدا» صبح روز سه شنبه 16 اسفند در بازار موسيقي كشور منتشر مي شود.

يك روز قبل از انتشار آلبوم نشست خبري «دلصدا» با حضور تمام عوامل و خواننده هاي آن دوشنبه 15 اسفند هتل سيمرغ به نشاني : خ وليعصر، پائين تر از پارك ساعي، نبش كوچه دلبسته، هتل سيمرغ و راس ساعت 15 برگزار خواهد شد.

گفتني ست در اين آلبوم هفت خواننده پاپ (فريدون آسرايي، فرزاد فرزين، محسن چاوشي، بهنام صفوي، مهدي يغمايي، شهاب رمضان و شاهد صادق پور) هر كدام با يك قطعه حضور دارند كه همه حس شان را نسبت به جنگ و 8 سال دفاع مقدس در آن بيان كرده اند. 



یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 5 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

علاوه بر کارهایی این چنینی مخاطبان بالای 30 سال را هم در نظر بگیریم. در واقع همان طور که سن من و گروهم بالاتر می‌رود، به نوعی طرز تفکرمان نیز متفاوت می‌شود و در نتیجه آثار نیز متفاوت هستند.
وی با اشاره به فاصله دو سال میان انتشار آلبوم پیشین خود و «شانس» اشاره کرد و افزود: به اعتقاد من این زمان، فاصله مناسبی است چراکه به هر حال ما نیز قصد نداشتیم بدون تامین رضایت خودمان کار را بیرون بفرستیم.
فرزین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که موسیقی پاپ این روزها فروغی ندارد، اظهار کرد: بعد از انتشار آلبوم آخر محسن یگانه فروغی در بازار موسیقی پاپ ندیدم. اما این که «شلیک» کار موفقی باشد یا خیر را مردم تعیین می‌کنند نه من. در هر حال به نظر شخص خودم، این آلبوم پخته‌تر از کارهای پیشین است. من معتقدم اگر حتی یک قدم به جلو برداشته باشم، هم اتفاق خوبی است. از ابتدای فعالیت‌ام قصد با برنامه‌ریزی جلو آمده‌ام و نمی‌گویم ضعف ندارم اما بهتر حال روند مثبتی را طی کرده‌ام.


وی با تاکید بر این که هنرمندانی که کار خوب ارائه کنند، راه خود را میان مردم پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: گاهی می‌شنوم که می‌گویند گوش مردم به شنیدن ترانه‌های سخیف عادت کرده است اما مردم کار خوب را می‌بینند.
وی سپس درباره تمام قطعات آلبوم «شلیک» توضیحی کوتاه ارائه کرد. به گفته فرزاد فرزین «بیا بیا» با ترانه یاحا کاشانی، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد، «دوریت» با ترانه و آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد، «میدونم» با ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی آهنگسازی مجید رسائی و تنظیم انوشیروان تقوی، «با تو» با ترانه یاحا کاشانی، آهنگسازی مجید رسائی و انوشیروان تقوی و تنظیم کوشان حداد، «نه» با ترانه زهرا عاملی، آهنگسازی فرزاد فرزین و و تنظیم مهران خلیلی، «شورشی» با ترانه، آهنگسازی و تنظیم فرزاد فرزین، «بچه» با ترانه روزبه، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم نوید سپهر، «حس خوب» با ترانه و آهنگ فرزاد فرزین و تنظیم کوشان حداد، «عذاب» با ترانه روزبه، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم نوید سپهر، «جای خالیت» با ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی، آهنگسازی فرزاد فرزین و تنظیم انوشیروان تقوی و «یه زن» با ترانه حامد رجبی و مسعود محمدی، آهنگسازی فرزاد فرزین و عباس لطیفی و تنظیم عباس لطیفی ساخته شده‌اند.



فرزین همچنین توضیح داد: تنظیم دو قطعه اول و دوم دو باره تغییر کرد. ابتدا قرار بود قطعه «دوریت» را در آلبوم «خاص» منتشر کنیم اما با مشورت به این نتیجه رسیدیم که بهتر است در آلبوم شخصی‌ام بگذارم.
این خواننده پاپ در ادامه ابراز کرد: زمانی که آلبوم «شراره» را به بازار دادم، تفکر هم متناسب با سنم تندتر بود. هر چه سن من بالاتر رفت طرز فکرم تغییر کرد. اما این بدان معنی نیست که از موسیقی تین ایجری فاصله گرفته‌ام و این گروه از مخاطبان را نادیده خواهم گرفت. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که ما اساسا موسیقی تین ایجری زیاد نداریم و می‌توان به نوعی ریتم شاد و سنگین را تقسیم‌بندی کرد. بنده طبق همین توضیحات سعی‌ام بر این بود که کارهای «شلیک» به نوعی سنگین‌تر باشد؛ ترانه‌هایی که تامل بیشتری نیاز دارند.

وی در این باره افزود: فکر می‌کنم مخاطبی که هوادار من از ابتدا بوده است، به همین شکل با من رشد سنی و فکری داشته و سطح تفکرش نیز تغییر کرده است. در واقع رفته رفته سعی کردم ضعف‌هایم کمتر شود و یک مجموعه خوب ارائه کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که هیچ ادعایی ندارم و در نهایت مردم درباره این آلبوم تصمیم خواهند گرفت.
در بخشی از این نشست یکی از خبرنگاران درباره طراحی گرافیک پوستر و جلد آلبوم از فرزین سوال کرد که وی در پاسخ گفت: اکثر طراحی‌های پاپ ساده است اما اگر این طرح ضعفی دارد به گردن من خواهد بود چراکه درگیری و مشغله زیاد داشتیم و چندان روی طرح تمرکز نمی‌کردم. به هر حال این طرح می‌توانست بهتر باشد.


در ادامه فرزاد فرزین به یکی از کارهای جالب خود در انتخاب نام آلبوم اشاره و ابراز کرد: ابتدا که آلبوم «شراره» و «شوک» روانه بازار شد بازتاب‌هایی در مطبوعات دیدم که تصور کرده بودند شروع نام آلبوم‌ها با «ش» عمدی بوده است. من هم دیدم نظر جالبی است و برای انتخاب نام «شلیک» عمد داشتم حتما با «ش» شروع شود. این نام را هم از روی کلیپ «بیا بیا» انتخاب کردم که در صحنه‌ای تیری شلیک می‌شود و زمان متوقف. البته قول نمی‌دهم این تصمیم را ادامه دهم (با خنده) چون به هر حال انتخاب نام با حرف «ش» آن هم برای آلبوم کار راحتی نیست.
این هنرمند همچین درباره کلیپ «شلیک» توضیح داد: این کلیپ در قسمت چهارم «شام ایرانی» پخش خواهد شد و همچنین قرار است تا پایان سال جاری از سوی موسسه هنر اول تا پایان سال جاری تهیه و پخش شود.
در بخش دیگری از نشست رونمایی آلبوم جدید فرزاد فرزین، خبرنگاران از او درباره فضای حاکم بر موسیقی پاپ و نگاه مسئولان پرسیدند. او در پاسخ به مساله گفت: هنرمندان موسیقی گاهی نبض بازار را در دست می‌گیرند و گاهی خسته می‌شوند. اما نگاه تنگ نظرانه به موسیقی پاپ غلط است. مثلا در فجر سینمایی همه هنرمندان می‌آیند و رقابت می‌کنند اما کسی که لیاقت دارد جایزه می‌گیرد ولی در موسیقی چنین چیزی نیست. موسیقی پاپ کنار گذاشته شده است در حالی که هنرمندان پاپ به صورت مجاز فعالیت می‌کنند و بازار را به دست گرفته‌اند.

او در ادامه تصریح کرد: به هر حال هر موسیقی را مردم می‌خرند و به آن علاقه دارند به نوعی موسیقی پاپ محسوب می‌شود.
وی همچنین درباره تجربه‌های سینمایی خود نیز گفت: من به کار تصویری علاقه دارم و از پدرم یاد گرفته‌ام که کاری را که به آن اعتقاد دارم انجام دهم. در هر حال من در سینما در حال تجربه کردن هستم.
این هنرمند پاپ در بخش دیگری از نشست درباره شکل برگزاری کنسرت‌های خود و نوآوری در آن اظهار کرد: به اعتقاد من مردم باید چیزی را ببینند که به آن کنسرت گفته می‌شود. ما تا حدی که امکانات اجازه دهد سعی می‌کنیم برنامه‌های نمایشی هم داشته باشیم. مردم لیاقت دارند وقتی کنسرت می‌بینندبا لذت تمام و خوشحال از سالن بیرون بیایند. 



یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, :: 4 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره


 
 


فرزاد فرزین می‌گوید «دلصدا» آخرین حضور او در آلبوم‌های گروهی است
چیزی را خوانده‌ام که عقیده‌ام بوده است

موسیقی ما - بهمن بابازاده: اگر پی گیر اخبار موسیقی کشور باشید حتما خبر کنسرت عجیب و غافلگیر کننده فرزاد فرزین در برج میلاد به گوشتان رسیده. برنامه‌ای که به شدت مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان موسیقی قرار گرفت و باعث شد فرزین باز هم بیشتر و بیشتر به اجرای برنامه‌های «متفاوت» معروف شود. او آخرین خواننده‌ای است که در البوم «دلصدا» با یک قطعه حضور دارد.

  • پس از حضور پر سر و صدای تو در البوم «خاص» و اتفاقات ناخوشایندی که برای آن آلبوم افتاد، پیش بینی می‌شد که فرزاد فرزین دیگر در آلبوم‌های گروهی شرکت نداشته باشد. ولی حضورت در «دلصدا» همه این پیش بینی‌ها را به هم زد.
من با تیم سازنده این آلبوم سابقه همکاری قبلی داشتم و یک کار برایشان ساخته و خوانده بودم به نام «کشتی صلح» که انصافا هم جزو یکی از بهترین کار‌هایم است که به شدت هم دوست‌اش دارم. بعد از آلبوم «خاص» خود من هم واقعا دوست نداشتم دیگر در هیچ آلبوم گروهی‌ای حضور داشته باشم. بدون تعارف بعد از این آلبوم واقعا برای حضور در آلبوم‌های گروهی قطعا جدی‌تر تصمیم خواهم گرفت. پیشنهاد این حضور به من شد و با توجه به ایده اولیه که مجموعه محوریتی حول و حوش جنگ را داشت، قبول کردم که در آن حضور داشته باشم.

  • قطعه‌ات در این البوم «راه من» نام دارد که داستان جالبی هم دارد.
 این ترانه راه و مسیر یک رزمنده و شهید را برای یک جوان امروزی توصیف می‌کند که می‌گوید برای چه آرمانهایی جنگیدیم و چه ارزش‌هایی در ان دوره مهم و حیاتی به حساب می‌آمد.

  • تصویری از زمان جنگ در ذهن تو مانده؟
وقتی بمب باران می‌شد و صدای آژیر را می‌شنیدیم، به پشت آسانسور خانه پناه می‌بردیم. آن موقع خانه ما در محله ستارخان تهران بود. همه همسایه‌ها آنجا قایم می‌شدیم که دقیقا دید داشت به پنجره همسایه‌ها که می‌شد از آنجا همه چیز را دید. یک بار که این آژیر به صدا در آمد و ما به‌‌ همان پناهگاه‌مان رفتیم، بمب دقیقا ۶ خانه بالا‌تر از خانه ما فرود آمد و همه شیشه‌های آن پنجره‌ها خرد شد و صدای وحشتناکی آمد که آن تصویر هنوز هم در ذهن من با جزئیات تمام مانده.

  • درباره تیم کاری‌ات در اینالبوم هم توضیح می‌دهی؟
حامد رجبی و مسعود محمدی ترانه کار را سروده‌اند. آهنگساز کار خودم هستم و مهران خلیلی هم تنظیم این قطعه را برعهده داشت. البته باید اعلام که یک بار این کار توسط عباس لطیفی ساخته شد که مورد پسند قرار نگرفت و تهیه کننده‌ها دوست نداشتند کار را و به همین خاطر من کار را تغییر دادم.

  • فکر می‌کنی مخاطبان‌ات در مورد حضور تو در این آلبوم چه واکنشی داشته باشند؟
آنهایی که من را می‌شناسند خوب می‌دانند که من آدم وطن دوستی هستم. چندین بار برای ایران خوانده‌ام و همیشه در این طور مواقع هم پیشتاز بوده‌ام. مردم باید قضاوت کنند. انت‌هایش این است که این کار را دوست ندارند دیگر. همین تجربه‌ای می‌شود برای انتخاب‌های بعدی من برای حرکت رو به جلو.

  • پیش بینی‌ات در مورد آخر و عاقبت این آلبوم چیست؟ فکر می‌کنی بالاخره این آلبوم می‌تواند طلسم شکست‌های بزرگ تجاری آلبوم‌های گروهی را بشکند؟
دلیل اینکه من در اینالبوم هستم اصلا ربطی به پاپ بودن آن ندارد. من یک سری عقاید شخصی دارم و با توجه به اینکه اینجا جایی بود که بیشتر شنیده می‌شد ترجیح دادم که قسمت‌های اجتماعی آثار خودم را در این البوم منتشر کنم. کارهایی که جزء عقاید من است.

  • ده سال بعد اگر قطعه «راه من» را گوش کنی چه حسی خواهی داشت؟
اولین چیزی که به ذهن‌ام می‌رسد قطعا این است که چیزی را خوانده‌ام که عقیده‌ام بوده. و قطعا هم راضی خواهم بود.

  • تجربه آلبوم‌های گروهی‌ای مثل «هشت»، «سلام آقا» و «خاص» نشان داده که این قبیل آلبوم‌ها هیچوقت مورد توجه قرار نمی‌گیرند و نمی‌توانند آن طور که باید در بین مردم همه گیر شوند. چه دلایلی را برای این اتفاق مثمر ثمر می‌دانی؟
در این مبحث دو نکته خیلی مهم است. اول اینکه وقتی خواننده‌ای در یک پکیج رقابتی قرار می‌گیرد باد دید رقبا چه کسانی هستند و چقدر آن آلبوم برایش مهم است. مهم بودن یک آلبوم زمانی محقق می‌شود که آلبوم پاپیولار باشد. در یک آلبوم پاپیولار هم وقتی حس رقابت پیش نیاید روشن است که کلیت مجموعه نمی‌تواند چیز قابل توجهی از آب در بیاید. سرعت و فورس زمان هم که همیشه در این پروژه‌ها وجود دارد و آن هم به کلیت ماجرا لطمه می‌زند. بعد هم بدیهی است که یک خواننده حساسیتی که برای البوم خودش دارد را هرگز در قبال یم تراک برای آلبومی گروهی، ندارد. همه این‌ها دلایل عمده ایست که آلبوم‌های گروهی آن کیفیت مطلوب را نداشته باشند.

  • من سوالم را نتوانستم خوب مطرح کنم. من منظورم این است که فرزاد فرزین چه دلیلی دارد که مثلا در آلبوم «خاص» حضور داشته باشد؟ توجیه مالی دارد؟ نوجیه رقابتی دار د؟
توجیه مالی که نه. قطعا در این لحظه این طور نیست. شاید در آن زمان بوده. بالاخره زمان می‌گذرد و آدم‌ها تغییر می‌کنند. ولی من الان با ضرص قاطع به تو می‌گویم که اگر آلبوم «خاص» الان و در این زمان به من پیشنهاد می‌شد، قطعا حضور پیدا نمی‌کردم. الان هم به تو می‌گویم که من را دیگر در هیچ البوم گروهی دیگری نخواهی دید. مگر اتفاق خاص و سوژه‌ای خاص مثل «دلصدا» باشد. حرفم را باز هم در مورد آلبوم خاص صد بار دیگر هم اگر بپرسی باز هم تکرار می‌کنم که قطعا حضورم در اینالبوم اشتباه بزرگی در همه عمر هنری من بود.

 



فرزین در پاسخ به این سوال که چه جوابی در برابر ادعاهای محسن یگانه در مورد قطعه «دوریت» گفت: من تمایل چندانی برای صحبت در مورد این قبیل موارد ندارم و همیشه در زندگی‌ام سعی کرده‌ام که دوستی‌هایم را همیشه حفظ کنم. باز هم با وجود تمام این صحبت‌هایی که شده سعی‌ام این است که دوستی‌ام با محسن یگانه را حفظ کنم. کسانی هم که کوچک‌ترین شناخت و درکی از موسیقی دارند به خوبی می‌توانند تشخیص دهند که این قطعه هیچ شباهتی به هیچ قطعه‌ای ندارد. مردم بهترین قاضی‌اند که در مورد همه چیز می‌توانند نظر بدهند.

موسیقی ما 



بیا بیا

باز واسه تو میخونم یاس من
تو که جون دادی به احساس من
می دونی که قدر تو می دونم
هر جا باشی با تو می مونم

تو فرشته ی رویاهای من
تو که شدی همه دنیای من
پیش من باش و هیچ جا نرو
من فقط می خوام عشق تو رو

بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشقتر از همیشم
اره بیا بیا
بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو دنیام تنها می شم


همه حواسم به تو
من نگاه خاصم به تو
شونه به شونه با توام
تا منه دیونه با توام
چه خوبه تو مال منی
تو همیشه تو فال منی
من و صدا کن با نگاه
پس بیا تو پیش من بیا

بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشقتر از همیشم
اره بیا بیا
بیا بیا پیشم

اگه نباشی تو ی دنیام تها می شم





دوریت

غصه نخور دل ساده ی من
نمیذارم دیگه بازیچه شی
تویی که همیشه با دلمی
تنهاش گذاشتی به قیمت چی؟
میدونی از تو نمیشه گذشت
تو لحظه لحظه ی بی کسی هام
جز تو کی پناه قلب منه
تنهام نذار با دلواپسی هام

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد
تنهام نذار منو دیووونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی
بی من کی قدرتو میدونه برگرد
باورم کن که به یاد توئم
هر کجا باشی تو قلب منی
از توی تموم خاطره هام
چه جوری تونستی دل بکنی؟
بی تو برام یه دنیا قفسه
پیشم که باشی همینم بسه
زنده ام با عطر نفسات
جز تو کی رفیق و هم نفسه؟

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد
تنهام نذار منو دیووونه برگرد
چطور دلت میاد یادم نباشی
بی من کی قدرتو میدونه برگرد







می دونم

وقتی تو نیستی تنها می مونم
از همه ی دنیا دست می کشم
جای دوتا مون گریه می کنم
جای دوتامون نفس می کشم

این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره


اخرش یه روز قلب تو دیگه
حتی اسممو از یاد می بره
پنجره ها رو وا می کنی تو
خاطره هامو باد می بره


این که اسمش زندگی نیست ، من بدون تو دیونه م
به هوای تو نشسته ام ولی می دونم
می دونم واسه من دیگه توی قلب تو جا نیست
می دونم دیگه هیچی شبیه گذشته ها نیست
تا وقتی که بی تو بارون توی کوچه ها میباره
می دونم تنهایی من و تنها نمیزاره





با تو

عاشقونه باز منو صدا کن
بیا تو دلم آتیش به پا کن
می دونی که از تو سیر نمیشم
با تو باشم دیگه پیر نمیشم
عکس توئه تو قاب چشمای من
طرز نگات مونده تو رویای من
تویی واسم همیشگی میدونم
تا دنیا دنیاس واسه تو میخونم

با تو دارم هر لحظه عاشق میشم
دنیای من مال توئه بیا پیشم

من که میخوام عاشق بشم کی از تو بهتر
برای کی دیوونه شم کی از تو بهتر
تا وقتی که تو نبودی عاشق نبودم
به هیشکی غیر من نخند که من حسودم

با تو دارم هر لحظه عاشق میشم
دنیای من مال توئه بیا پیشم







نه

هر چی که خاطره بود جلو چشات سوزوندم
نه اشک منو دیدی نه بغضتو خوندم
دیدی دو راهی میره سمت تباهی
تو هم با من نموندی تو رفیق نیمه راهی

نه نگو دوسم نداری نه نگو تنهام میذاری نه نگو که از یادت میرم
نه نگو که دیگه دیره نه بری قلبم میمیره نه نگو از عشق تو سیرم
نه بی تو اینجا چه دلگیرم

وقتی هر خاطره از تو شده دردم
یادمه رفتی که سمتت برنگردم
من مغرورو ببین که طعنه خوردم
من مغرورو ببین که گریه کردم

نه نگو دوسم نداری نه نگو تنهام میذاری نه نگو که از یادت میرم
نه نگو که دیگه دیره نه بری قلبم میمیره نه نگو از عشق تو سیرم
نه بی تو اینجا چه دلگیرم


من به شیشه ی اتاقت خیره میشم سنگ میشم
هر شب این موقع که میشه بدجوری دلتنگ میشم
هنوزم یه رودم اما برنمی گردم به دریا
با خیالت خوب میشم تو رو حس میکنم اینجا

نه نگو دوسم نداری نه نگو تنهام میذاری نه نگو که از یادت میرم
نه نگو که دیگه دیره نه بری قلبم میمیره نه نگو از عشق تو سیرم
نه بی تو اینجا چه دلگیرم





شورشی


تو رو میخوام و تو قلب منی نه نمی تونی که دل بکنی
تو رو میخوام و نفس به نفس واسه تو پر میگیرم تو قفس
هی منو رد نکن نگو و بد نکن
من به تو میرسم راهمو سد نکن

نرو از دست تو خسته م و مست تو شورشی بر پا کن با چشات
نه نگو میرم و پیش تو گیرم و عین یه سایه میام پا به پات

دنیامو تو زیبا کن امشبو یه رویا کن
من چشامو می بندم تو با چشات غوغا کن
تا همیشه با من بمون این حسو از نگام بخون
تو رویای عشق منی دوست دارم اینو بدون

نرو از دست تو خسته م و مست تو شورشی بر پا کن با چشات
نه نگو میرم و پیش تو گیرم و عین یه سایه میام پا به پات





بچه

تو به من احتیاج داری و
من خسته م از تو بفهم درکم کن
فکر نکن دست و پاتو می بندم
تو خودت مرد باش ترکم کن

دیگه این عشق نیست دیوونه
وقتی قلبت برام نمی لرزه
چشمتو رو به هر دومون وا کن
این یه عادت چقدر می ارزه


هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم


هر دو تامون مثل یه کوه یخیم
همه چی بین ما دوتا سرده
به دلت شک نکن عزیز دلم
دیگه اون عشق بر نمی گرده
خودتم باورت نمیشه ولی
بی منم میشه قصه رو سر کرد
وقتی عادت کنی به تنهایی
خیلی چیزا رو میشه باور کرد


هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم





حس خوب


چه حس خوبیه که هستی
چه حس خوبیه که دارم
برای داشتن تو عشقم
دنیا رو زیر پا میذارم

یه لحظه چشماتو ببندو
ببین چه عاشقونه با تو
قطره قطره عاشق شدم
نگیر از من اون چشاتو


میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
تا وقتی هستم من می مونم با تو
میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
کاشکی ببینم بازم خنده هاتو


چه حس خوبیه که با تو
ماهو از آسمون بگیرم
نفس نفس منو صدا کن
تو نباشی بی تو میمیرم

تا ابد بمون تو کنارم
بمونی با تو موندگارم
بذار بارون بشم تو چشمات
تا که تو لحظه هات ببارم


میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
تا وقتی هستم من می مونم با تو
میخوام چشماتو آره همه دنیاتو
کاشکی ببینم بازم خنده هاتو





عذاب

عذابم بده بگو بدون تو من کیم

ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم

هجوم عشقتو که رو به من کم نمی کنی
عذابم بده تو که خلاصم نمی کنی

قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من


حس تو شبا می پیچه دور تنم
عطر تو تا کی تو اتاقم بزنم

مثل من با درد تو می سازه تنم
مثل تو هر شب پر خالی شدنم


قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه

اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من





جای خالیت

عشق من بوی خوب عطر تو
زیر بارون چتر تو هنوزم تو خاطرمه


این روزا رامو گم میکنم وقتی که بی تو قدم می زنم
جای خالیتو که حس می کنم همه دنیا رو به هم می زنم

این روزا هر جا که پا میذارم با خودم تنهایی میشینم و
جای خالیتو که حس می کنم همه رو شکل تو می بینم و


عشق من بوی خوب عطر تو
زیر بارون چتر تو هنوزم تو خاطرمه

عشق من رفتن دلگیر تو
آخرین تصویر تو هنوزم تو خاطرمه


دوباره تو اتاقم همه ی عکساتو چیدم
برای با تو بودن ساعتو عقب کشیدم

تو هم یه بار دیگه بیا و دیوونگی کن
کنار خاطراتت بیا با من زندگی کن بیا دیوونگی کن


عشق من بوی خوب عطر تو
زیر بارون چتر تو هنوزم تو خاطرمه

عشق من رفتن دلگیر تو
آخرین تصویر تو هنوزم تو خاطرمه





یه زن

تو روشن می کنی خورشیدو هر روز
تو هر شب توی جلد ماه میری
بگیر دستامو محکم تا نیفتم
زمین میلرزه وقتی راه میری
دلم با خنده تو گرم میشه
تو روزایی که دنیا سرد باشه
تو رو حس میکنم میفهمم اینو
یه زن میتونه گاهی مرد باشه

نمی ترسم از اینکه پیر میشیم
از اینکه زندگی بی مکث میره
تموم ساعتا تسلیم میشن
کنار تو زمان برعکس میره

تو چشمات عکس یه دنیا میفته
تو اون چشمای ناز مثل شیشه
مراقب باش پلکاتو نبندی
حواسم با یه چشمک پرت میشه


تو روشن می کنی خورشیدو هر روز
تو هر شب توی جلد ماه میری
بگیر دستامو محکم تا نیفتم
زمین میلرزه وقتی ره میری
دلم با خنده تو گرم میشه
تو روزایی که دنیا سرد باشه
تو رو حس میکنم میفهمم اینو
یه زن میتونه گاهی مرد باشه
 



کنسرت اسفند 90 فرزاد فرزین

با اجرای قطعات شلیک


کنسرت اسفند 90 فرزاد فرزین


تاریخ :  20 و 26 اسفند 1390
محل برگزاري : سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران
ساعت : 18:30 و 21
 

قيمت :35 تا 75 هزار تومان

 


 

 



فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 351
بازدید هفته : 430
بازدید ماه : 11553
بازدید کل : 213106
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ